شما توصیه گون برای بیماران نفریت مزمن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما توصیه گون برای بیماران نفریت مزمن

نفریت مزمن بیماری های کلیوی اغلب در کلینیک دیده است. گون یک نوع از گیاهان دارویی استفاده می شود برای بسیاری از مقاصد دارویی، به ویژه در طب سنتی چینی است. سپس، گون ممکن است درمان این نوع بیماری کلیوی کمک می کند؟

نفریت مزمن

همچنین به عنوان گلومرولونفریت مزمن ناشی از واکنش های التهابی در کلیه ها شناخته شده است. هنگامی که گلومرول ها قادر به فیلتر کردن خون به طور معمول، احتباس مایعات، پروتئین، فشار خون بالا، کم خونی کلیوی، و غیره، شما به راحتی می تواند رخ دهد.

گون برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن

مانند طب چینی، گون ممکن است به صورت خوراکی و خارجی گرفته شده است. برای بیماران مبتلا به نفریت، این دارو می تواند مزایای زیر را.

1 ضد التهاب

با توجه به اثر ضد التهابی گون برای درمان زخم، سرما خوردگی و آنفولانزا در زمان های قدیم استفاده می شود. از نفریت است که توسط واکنش های التهابی در کلیه ها ایجاد می شود، این گیاه ممکن است مهار این واکنش کمک و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

2 تقویت ظرفیت ایمنی بدن

برای مدیریت نفریت، بیماران ممکن است نیاز به استروئید و یا داروهای سرکوب کننده ایمنی. هر دو از این دو دارو با تضعیف سیستم ایمنی بدن کار می کنند. این باعث می شود بیماران مبتلا به آسیب پذیر به عفونت ها، سرماخوردگی و تب نفریت. اگر ایمنی بیماران، که می تواند به طور موثر جلوگیری از این مشکلات تقویت شده است.

3 بهبود سلامت کلی

گون خواص افزایش انرژی، بهبود سوخت و ساز بدن، اشتها بهبود یافته است، و بهبود خستگی می شود. تمام این مزایا را برای بیماران مبتلا به نفریت می باشد. تنها در صورتی که سلامت عمومی از این بیماران بالاتر است، آنها می توانند بهترین مشکل کلیوی خود و عوارض دیگر مبارزه کنند.

اطلاعیه

اگر چه گون ممکن است گلومرولونفریت مزمن درمان کمک، بیماران می توانید آن را آزادانه استفاده کنید. برای پیدا کردن دوز سمت راست، شما را تشویق به بگویید بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با دکتر آنلاین و یا بیماری پستی kidney-support@hotmail.com. برای افزایش اثر درمانی، بیماران همچنین نیاز به برداشتن برخی از داروهای چینی دیگر به عنوان راهنمایی دکتر خود را.





:: برچسب‌ها: نفریت مزمن، Naturopathy، گون ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: